A Red Bullnak világszerte közel ötszáz támogatott sportolója van. Ők javarészt az extrém sportok világából kerülnek ki. Magyarországon viszont a kézilabda az, ami igazán nagy népszerűségnek örvend. Ezért gondolta úgy az energiaital gyártó, hogy hazánkban ebből a közegből választja ki reklám arcát. A Győri Audi ETO KC-val indítja el a Red Bull azt a speciális, az angol és német példáktól eltérő marketing utat, melynek lehetőségei újak a sport világában.

Kovacsics Anikó olyan családba került be, olyanokkal  vehet részt majd világeseményeken, mint Sebastian Vettel, Kimi Raikönnen, Sebastian Loeb vagy Besenyei Péter.

"Nagyon megtisztelő az a tény, hogy egy ekkora cég rám gondolt. Az anyagi része mellett számos más előnnyel, lehetőséggel jár ez a szerződés. Bónuszok vannak benne, amik motíválnak. Olyan helyekre juthatok el, amikről tényleg csak álmodtam. Hosszú távon számítanak rám.
Nagyon tetszik az a közösség, az a hangulat, amit a magyar red-bullosok" képviselnek.
Jó érzés, hogy én is vihetem az ETO hírét, hiszen rajtam keresztül is sokan találkozhatnak majd így a kézilabdával, csapatom nevével."

A Red Bull nem csak Anikó mellé állt. Az egyéni sportolói támogatás mellett, a csapatteljesítmény és háttérbázis biztosítása érdekében havi terméktámogatással segíti az egész csapat energiaszükségletét.
Ennek alkalmából egy elegáns étterembe hívták meg a zöld-fehér lányokat, ahol megtörtént az első személyes találkozó Pálingerék és a vezetés között.